Marea Minune! Sfantul Nectarie m-a vindecat de hematom la creier

Acum 3 ani a fost Moastele Sfantului Nectarie la Vaslui. Pana atunci eu nu stiam ce inseamna biserica. Dar cand am fost la Moaste mi-am cumparat o carte cu Viata Sfantului, Mir, Acatist si Iconite!

Incet incet, am inceput sa fiu pasionata de viata Sfantului. Am citit cartea rosie din care am remarcat din ce in ce mai mult ca totul mi se potrivea precum o manusa, ceea ce zicea in carte.

De atunci purtam mereu iconita Sfantului cu mine si am inceput sa citesc Acatistul.

Iar MINUNEA CEA MAI IMPORTANTA S-A DESFASURAT IN FELUL URMATOR, APOI MI-AM DAT SEAMA CA TOT CE S-A PETRECUT S-A PETRECUT CU UN SCOP ANUME.

Sa incep cu inceputul. Cu 2 zile inainte de 21 decembrie 2012 am visat intr-o seara ca am murit si am visat Iadul. Nu va inchipuiti cat de groaznic a putut fi visul. Apoi in urmatoarea seara, am visat Raiul, ca si cum as fi murit, tot asa. Iar in ziua de 21 decembrie 2012 am avut o presimtire ca si cum m-ar paste ceva rau, un sentiment fff urat. Nu am cuvinte... o stare ce aveam de nu imi inchipuiam ce se intampla cu mine.

Atat de debusolata eram incat m-am dus la tatal meu si i-am zis sa ma ierte daca i-am gresit cu ceva, deoarece simt ca se va intampla cu mine ceva si chiar asa i-am zis tatalui meu "tata, iarta-ma daca ti-am gresit cu ceva, dar ceva am parca si daca azi pe 21 se zice ca e sfarsitul lumii, poate pentru mine e".

Apoi, venise seara. Sora mea se pregatea sa plece in concediu in Spania la sotul ei si urma sa o conduc la gara, la tren. Eram cu prietenul meu acolo in sala de asteptare si am simtit deodata un moment de slabiciune, ca si cum s-ar apropia o primejdie si de-odata am rostit din gura: "se intampla ceva cu mine parca". Sora mea si prietenul meu au inceput sa spuna ca aberez etc..., ce am... In fine, nu am mai bagat de seama. Venise trenul. Am urcat sa o ajutam la bagaje. Mi-am luat ramas bun, dupa care, cand m-am coborat din tren am alunecat de pe scara trenului si am simtit o usturime la cap. A fost o fractiune de secunda, incat nu a putut actiona prietenul meu. Am luat un taxi, am ajuns acasa si de aici a inceput buba. Am inceput sa delirez, intrebam diferite chestii, de unde venim etc. Mi-am pierdut memoria, intr-un cuvant. M-a dus prietenul meu de urgenta la spital, dupa ce a vazut cele intamplate. M-a bagat in perfuzie toata noaptea aia, dupa care dimineata mi-a dat un tratament si am plecat acasa.

Asta se intamplase vineri noapte.Ssambata, toata ziua mi-a fost bine. Chiar am facut curatenie prin casa, pregatirii pentru Craciun, bineinteles.

Duminica dimineata cand m-am trezit, m-am trezit cu o voma continua. Totul se complicase. M-am dus la spital iar. Ma simteam fff frau. Vomam continuu si incepusera durerile de cap si de ochi. Tatal si prietenul meu cerusera doctoritei trimitere la Iasi. Am asteptat 5h o ambulanta deoarece zapada facuse prapad cu drumuriile.

Ajunsa la Iasi, m-au bagat la tomograf. De atunci am intrat in coma, nu mai stiu nimic din ce s-a intamplat cu mine. Sora mea aflase cele intamplate, ca sa ajung la subiectul cel mai profund, important. Sora mea era atat de necajita in avion incat plangea si o femeie a intrebat-o ce a patit. I-a explicat ce am patit eu iar femeia i-a zis intr-un final: "Fetito, nu mai plange. Uite, ia aceasta iconita si sa ajunga in mainiile surorii tale si ai sa vezi ca o sa se faca bine!".

Bineinteles, sora mea nu a bagat de seama nimic atunci cand a primit iconita.

Dupa cele intamplate, sora mea nu a mai rezistat sa stea departe de mine si s-a intors in tara la 4 zile. Chiar cu o zi inainte sa ajunga incepusem sa deschid ochii si sa pap. Ajunsa joi sora mea la spital si luandu-ne la discutie, scoate din poseta iconita si ghici... ce iconita??? Icoana Sfantului NECTARIE era deci, oameni buni, totul a fost o minune! Avusem un hematon la creier si, prin tratament, in 3 saptamani s-a resorbit!!!

Imi dau seama ca am fost si sunt atat de iubita incat Sfantul Nectarie m-a ocrotit si m-a scos din ghearele mortii!

Un sfat de la mine. Cum aveti grija de trupul vostru, asa sa aveti grija si de sufletul vostru. Lasati ura, invidia, mandria, rusinea etc. Aveti grija de sufletul vostru...